söndag 25 juli 2010

Bajs på Lily

Lily har fått mig att starta en blogg. Hjälp! Vi får se hur de här går. Ska väl försöka hålla det lite uppdaterat. Hur det kommer gå vet jag inte. mitt liv är ju inte direkt det mest intressanta som finns. Men nu kommer iallafall Lily kunna veta lite vad som händer när hon är bort i USA. Ett helt år... Kommer kännas lite konstigt att inte ha henne där varje dag i skolan. Så får väl passa på att vara med henne så mycket som möjligt innan hon åker.

Så just nu sitter vi på Skype och pratar med Jossi, som också åker till USA, och Martina, Lily's kompis. Vi ska alla 4 åka ut till Lily's landställe. Sola, bada och åka båt. Borta tills på torsdag är det planerat. Så nu planeras det vad för mat vi ska köpa. Ska ta många bilder, kanske hamnar några här...

1 kommentar:

  1. Älskar dig natta och vi kommer ha SUPER mysigt på landet :D och du får lov att uppdatera så jag har koll på dig under året :D Annars skickar jag bajs på dig xD löv you!! /Lily

    SvaraRadera