fredag 30 juli 2010

Dream on

Är det bara jag som känner att det finns SÅ mycket man vill göra, men det är alltid nåt som stoppar en?

Jag älskar Skottland, det vet dom flesta av mina vänner. Dock har jag aldrig varit där. Så visst kan man ju då fråga sig varför jag älskar det? Men det är nåt med det helt enkelt. Det har inget med att jag själv är rödhårig och kanske på så vis skulle passa in där. Jag gillar historia. Men då menar jag inte att jag gillar att komma ihåg massa årtal. Jag gillar legender och myter. I Edinburgh finns det SÅ mycket historia! Runt varje hörn! Slottet ligger uppe på ett berg, hur coolt är inte de!



Och från Skottland kommer Jamie Kimmett! Inte nog med att jag tycker att han är en sjukt bra musiker, så kommer man från skottland(han har en supersöt dialekt!!).
Den 10/8 spelar han på The Edge Festival 2010 i Edinburgh, vilket många musiker gör som tex. MIKA! Så man skulle ju kunna tro att jag skulle kunna slå två flugor i en smäll. Se Jamie Kimmett live och uppleva Skottland. Men det kan jag inte, inte den här gången. Men jag ger inte upp. Det är ju inte direkt en omöljig dröm.
SCOTTLAND WATCH OUT! CAUSE ONE DAY, I WILL COME TO SEE IT ALL!

1 kommentar: