lördag 7 augusti 2010

6 Augusti 2010

In lack of insperation, ergo the tital.

Jag fick en lite smått arg kommentar från Lily om att jag borde uppdatera mera. Vilket jag förmodligen borde, MEN, vad finns det lixom att skriva? Dom senaste dagarna har jag bara varit hemma. Skulle städat men det blir ju inte direkt av... Jag har inte änns packat upp min resväska! Jag jag kom ju typ hem för 2 veckor sedan!!!
Men det som har hänt är att jag har möbleat om mitt rum. Meningen var att jag skulle sätta upp ett klädställ, vilket inte blivit av än. Som iallafall skulle få de lite mer organiserat och städat. Det blev värre. Rummet var lite stökigt innan, nu är det katastrof! Så det får väl hamna på min To do list. Annars så har jag kollat 2 säsonger av One Tree Hill! Blev klar igår och ikväll börjar jag på Säsong 3. Bryan Greenberg är så bra! Och söt!

Min mamma vill baka bullar. Så det blir väl vad jag kommer göra idag.
DAGENS HÖJDPUNKT: BULLBAKNING! Vilket liv va? hahah

Imorgon är det Jossi's avskedsfest.. Lite blandade känslor där. Jag både vill gå, men ändå inte. Visst det är en bit för mig att åka och kommer nog komma hem ganska sent... Kanske kan sova hos nån?
Men mest 'r det för att jag vill inte säga hejdå, till nån av dom...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar