måndag 9 augusti 2010

Hos Jossi

Igår var Jossi's avskedsfest. Det var jätte härligt, god mat och nära vänner som jag inte sätt på länge. Jag hade jätte kul. Ville inte åka hem så jag sov kvar.
Lily gjorde en jätte söt video till henne, båda började gråta. Till och med jag började gråta lite. Jag har en tendens at bli lite kall vid sånna här tillfällen. Hur ska jag kunna säga hejdå till henne på ett bra sätt då? Gråta eller vara kall? Jobbigt eller ångest? Vilka problem jag har...
Tjejerna sitter på golvet och pratar om vad hon ska ta med sig. Jag Lily och Martina sov kvar hos Jossi. Om 3 min måste jag börja gå. Snart måste jag säga hejdå. 3 min, sen kommer jag inte se henne förrens om 10 månader. Hjälp! 10 månader!
Kommer kännas så tomt utan er tjejer!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar