måndag 9 augusti 2010

FÄRG FÄRG FÄRG

Har tagit en paus från jobbet med Lilys avskedspresent. Kan inte säga vad det är än eftersom hon kanske läser. Men kan ju iallafall avslöja att jag har färg på tänderna, och i pannan?
Problemet jag har är att jag ger mig själv ganska hård kritik, inget är bra nog. Sen vill jag göra nåt riktigt personligt, nåt som får henne att le när hon ser det. Inte bara när hon får det. Men nåt som hon kan kolla på när hon är borta i USA och fortfarande le. Tänka på oss.
Så får väl försöka vara lite kreativ och komma på nåt. Men de är ju inte lätt de heller.

Något som inte alls har med Lilys present att göra, jag vill köpa akryl färg. Det är alltid kul att ha ju. Måla lite på min vägg kanske? Så som jag hade förut, för typ 2 år sedan. Fast då var de inte akryl utan pennor. Akryl borde ju se bättre ut kan man tycka? Eller borde jag satsa på vanlig väggfärg? Förslag?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar